Biuletyn Informacji Publicznej RPO

Sposób doręczania korespondencji przez miasto. Wystąpienie do Prezydenta Torunia

Data:
  • Obywatel zwrócił się do Rzecznika Praw Obywatelskich o zbadanie sposobu doręczania korespondencji przez jednostki organizacyjne Miasta Torunia
  • Zastępca RPO Valeri Vachev prosi Prezydenta Torunia o wyjaśnienia

Obywatel zwrócił się do Biura RPO o zbadanie sposobu doręczania korespondencji przez jednostki organizacyjne Miasta Torunia, wykonujące zadania publiczne w imieniu Prezydenta Miasta. Chodzi o Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie oraz Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie.

Obywatel wskazał, że instytucje te w toku postepowań doręczają korespondencję za pośrednictwem komercyjnego operatora pocztowego. Operator ten jednak, zgodnie z otrzymanymi przez Rzecznika informacjami, nie zapewnia możliwości właściwego doręczania korespondencji. Ma on bowiem tylko jedną placówkę, która wydaje przesyłki w godzinach 14-16.

Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich Valeri Vachev poprosił prezydenta Torunia Pawła Gulewskiego o zbadanie kwestii doręczeń przesyłek w tych jednostkach organizacyjnych oraz poinformowanie o wyjaśnieniach i wskazanie skali ewentualnego problemu.

V.7108.35.2024

Załączniki:

Autor informacji: Krzysztof Michałowski
Data publikacji:
Osoba udostępniająca: Krzysztof Michałowski
Data:
Operator: Krzysztof Michałowski