Rejestry
Data:
Tagi:
bip
W Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich prowadzone są następujące rejestry:
- Rejestr pism wchodzących i wychodzących – dostępny w komputerowym systemie rejestracji wniosku.
- Rejestr zamówień publicznych.
- Rejestr wystąpień generalnych RPO – dostępny w komputerowym systemie Sprawy Generalnej na stronie głównej www.rpo.gov.pl
- Rejestr pracowników Biura RPO prowadzony zgodnie z przepisami, dotyczącymi akt osobowych.
- Rejestr zbiorów bibliotecznych prowadzony przez Bibliotekę – zasady udostępniania zawiera Regulamin biblioteczny publikowany na stronie głównej www.rpo.gov.pl
- Rejestr osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto”. Dostępność do rejestru regulują przepisy ustawy o ochronie informacji niejawnych ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182 poz.1228).
- Rejestr umów cywilnoprawnych. Rejestr prowadzony jest przez Wydział Finansowy.
- Rejestr upoważnień do przeprowadzania kontroli. Rejestr prowadzony jest przez Wydział Zarządzania Kadrami.
- Rejestr poleceń wyjazdów służbowych. Rejestr prowadzony jest przez Wydział Zarządzania Kadrami.
- Rejestr zarządzeń RPO, decyzji RPO oraz decyzji Dyrektora Generalnego. Rejestry prowadzone są przez Wydział Organizacyjno Prawny.
- Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej oraz rejestr spraw wniesionych przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich z powództwa cywilnego i sądowowoadministracyjnego Rejestry prowadzone przez Sekretariat Zastępcy Rzecznika Praw Obywatelskich.