Projekt „CUSTOMER EXPERIENCE 65+. Czy polskie firmy i instytucje są przygotowane na obsługę osób starszych?” pod Honorowym Patronatem RPO
Data:
,
Tagi:
Patronaty
Projekt „CUSTOMER EXPERIENCE 65+. Czy polskie firmy i instytucje są przygotowane na obsługę osób starszych?” zostanie zrealizowany w miesiącach marzec – kwiecień 2019. Jego celem jest przedstawienie perspektywy osób powyżej 65+, ich doświadczeń w urzędach, kontaktach z różnymi branżami, co ma pomóc firmom projektować odpowiednie usługi oraz procesy i procedury, ale również rozwijać empatię międzypokoleniową.
ZAŁOŻENIA PROJEKTU
W projekcie wezmą udział: osoby 65+, osoby z niepełnosprawnościami, eksperci, przedstawiciele firm, urzędów i organizacji.
CELE PROJEKTU
- Pokazanie świata oczami osób 65+.
- Pokazanie jak różnią się wyobrażenia między grupami – osoby 65+ a inne grupy, które decydują o obsłudze starszego klienta.
- Pokazanie jaki jest poziom empatii względem osób starszych.
- Pokazanie dlaczego problem empatii nie jest ujęty w dotychczasowych staraniach podmiotów.
- Wskazanie kierunków potencjalnych zmian w obszarach związanych z obsługą osób w podeszłym wieku.
Data:
Operator: Agnieszka Jędrzejczyk